نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارکید دبی

یکی از هتل های خوب و تمیز دبی هتل 3 ستاره هتل ارکید است که در منطقه دیره و خیابان الرقه دبی قرار گرفته است. هتل ارکید دبی دارای  84 اتاق زیبا و تمیز و با امکاناتی خوب  حمام مجهز ، سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، مینی بار ، امکانات برای تهیه نوشیدنی های گرم و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات رفاهی این هتل می توان گفت سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه ، میدان ناصر و برخی از مراکز خرید که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی برای مسافران تور دبی امکانات تفریحی شامل کلوپ شبانه عربی همراه با دی - جی, سونا ، جکوزی ، استخر روباز ، یک سالن بدنسازی مجهز و ... می باشد. هتل ارکید دبی به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند به همه جا بروند.

 

امکانات هتل ارکید دبی:

کلوپ شبانه عربی همراه با دی - جی, اینترنت, سونا ، جکوزی ، استخر روباز مخصوص  مسافران تور دبی ، یک سالن بدنسازی مجهز ، پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات ، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، خدمات خانه داری و پذیرش, تحویل سریع, رستوران, بار و ... که برای مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارکید دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافرانتور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافرانتور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آواری دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین هتل ابجار گرند تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2004 در منطقه دیره در 8 طبقه بنا گردید. از امتیازات این هتل در بین گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به مراکز تجاری اشاره نمود . همچنین این هتل در کنار فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از 108 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ماهواره، تلویزیون، رادیو، یخچال، حمام، سشوار، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم و ... می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل جواهر گاردن دبی :

استخر روباز، استخر سرپوشیده، سسونا و جکوزی، سالن ورزشی، انبار بار و چمدان ،صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی رایگان ،آسانسور ، رستوران، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت وآمد به مراکز خرید رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ،  اینترنت پر سرعت رایگان در همه جای هتل و ...

هتل جواهر گاردن دبی

 

هتل جواهر گاردن دبی

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی تابستان 95

 

تور دبی تیر 95

 

تور دبی مرداد 95

 

تور دبی شهریور 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود. این هتل در بیابان های دبی ایجاد شده و با فضای آرامش بخش خود چشم انداز زیبایی از بیابان های دبی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد. طراحی هتل باب الشمش به سبک قلعه های سنتی عربی می باشد و حیاط آن به سبک روستاهای عربی طراحی شده است. این هتل 4 رستوران دارد که با انواع غذاهای سنتی و بین المللی خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد. هتل باب الشمس از 113 اتاق تشکیل شده است که به صورتی خاص و زیبا طراحی شده اند. مسافران تور دبی می توانند با اتومبیل جیپ، شتر یا اسب به گردش در بیابان های اطراف این هتل بپردازنند و از سکوت و آرامش بیابان لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز دبی 45 دقیقه می باشد.

امکانات هتل باب الشمس دبی :

باغ، تراس، استخر سرباز، پینگ پونگ، دوچرخه سواری، اسب سواری، مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، اجاره دوچرخه، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات بعدازظهر، رستوران، بار، فروشگاه، سالن زیبایی، فکس، کپی، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، عابر بانک، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاهی، وای فای و ...

هتل باب الشمس دبی 

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

سرزمين عجايب دبی

یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین مکان های دبی سرزمين عجايب است که بسیار زیبا و سر گرم کننده است. سرزمين عجايب دبی دارای سه قسمت است پارک آبی، پارک سرگرمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد. دستگاه های بازی و ماشین در سالن و فضای باز به مسافران تور دبی ارائه می شود و تمام سنی می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند.در کنار این پارک فروشگاه های متنوع استخرهای شنا برای تمام سنین  و شترسواری برای مسافران تور دبی وجود دارد. سرزمين عجايب دبی برای مسافران تور دبی بهترین امکانات را فراهم می کند.

 

پارک آبی وادی وحشت در دبی

 

یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا پارک وادی وحشت دبی است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا دبی قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی دردبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت دبی بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها با غذاهای متفاوتی و فروشگاه های بزرگی دایر است که مسافران تور دبی می توانید برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

آب نمای برج خلیفه در دبی 

 

یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای دیدار از آب نما در این محل توریست هایی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و مسافران تور دبی را به خود جذب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان منسابی برای گردشگران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ابجار گرند دبی

 یکی از هتل های خوب 4 ستاره دبی هتل ابجار گرند است که در فاصله ۳ کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قزاردبی گرفته است. هتل ابجار گرند دبی دارای ۱۹۲ اتاق خوب و مدرن که در آنها با طراحی زیبا و دکور چشم‌نواز طراحی شده و امکاناتی نظیر وای‌فای، تلویزیون‌های پلاسما با کانال‌های ماهوارهای، گاوصندوق در اتاق، قهوه جوش, چایساز و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل در چند قدمی مرکز تجاری دبی و در ۱۰۰ متری ایستگاه متروی ابو هیل و 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. هتل ابجار گرند دبی دارای رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی مخصوص مسافرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی:

سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته، اینترنت، سونا، حمام بخار، ژیمناستیک مخصوص مسافران تور دبی، باشگاه سلامت و تندرستی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، پست صوتی, بوفه صبحانه, رستوران با غذاهای لذیذ و…. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره دبی هتل کنکورد امارات اند رزیدنس است هتل در یکی از بهترین مکان هایدبی و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی فاصله نزدیکی با آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و بازار های بزرگ و تجاری برای راحتی مسافران تور دبی دارد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار تمیز شیکبا امکانات عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه فاصله بسیار کمی دارد.

 

امکانات هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی:

,سرویس نگهداری کودکان و ماساژ , استخر روباز , سونا, حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور دبی, اسنوکر، پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد, تور های صحرا و تور دریایی و تور شهر, اینترنت و.. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

هتل سان اند اسکای دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های  چهار ستاره دبی هتل سان اند اسکای است که در مرکز دیره دبی قرار دارد. این هتل نزدیکی به بازار و ایستگاه مترو می باشد. یکی از حسن های خوب این هتل سان اند اسکای دبی اتاق های بزرگ هتل می باشد که مسافران تور دبی را بسیار راضی و خشنود نگه می دارد. رستوران این هتل با غذا های متفاوت از جمله غذاهای بین المللی و هندی برای مسافران تور دبی می باشد. خصوصیات کارکنان این هتل که به زبان انگلیسی و عربی و همچنین فلیپینی صحبت می کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل سفر خوشی را تجربه می کنند.

امکانات هتل سان اند اسکای دبی:

اتاق برای معلولی,مکانی برای سیگار کشیدن مخصوص مسافران تور دبی, اینترنت, سونا و خشک شویی, سالن بدنسازی, استخر, رستوران های خوب و .... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های معروف در دبی محسوب می شود. این هتل از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. هتل کاپتورن دبی از 188  اتاق و سوییت تشکیل شده است که تمامی آن ها از امکانات و شرایط خوبی برخوردار می باشند. بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. چهار رستوران و آب میوه سرای هتل برای صرف غذا و نوشیدنی پذیرای شما میهمانان تور دبی می باشند. منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.

امکانات هتل کاپتورن دبی :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و ... 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 

 


مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاپتورن دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود که با کیفیت تمام و امکانات عالی پذیرای مسافران تور دبی می باشد. این هتل از لحاظ کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد. هتل دارای استخر روبازی است که در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی می توانید از آن بهره ببرید. در تور لحظه آخری دبی با این هتل همراه شوید.

امکانات هتل گراند سنترال دبی :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، باشگاه بدنسازی ، سالن جلسه ی مجهز مخصوص میهمانان تور دبی و ... 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

 


مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند سنترال دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال بوستان روتانا دبی

 هتل 5 ستاره ال بوستان روتانا جزو مجلل ترین هتل های دبی می باشد که در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت مجلل تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس شیک هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس مسافران تور دبی وجود دارد. این هتل نزدیک به باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی برای مسافران تور دبی می باشدمسافران تور دبی با رفتن به هتل ال بوستان روتانا می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و... مخصوص مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل آتلانتیس دبی

مجلل ترین هتل 5 ستاره دبی هتل آتلانتیس است که در جزیره نخل جمیرا واقع شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق و سوییت  مجلل تشکیل شده است. این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان مخصوص مسافران تور دبی است. باشگاه گلف در نزدیکی هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین است. هتل آتلانتیس تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه فاصله دارد. اتاقهای این هتل در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم  برای مسافران تور دبی است.

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک آبی وادی وحشت در دبی

 

یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا پارک وادی وحشت دبی است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا دبی قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی دردبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت دبی بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها با غذاهای متفاوتی و فروشگاه های بزرگی دایر است که مسافران تور دبی می توانید برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

آب نمای برج خلیفه در دبی 

 

یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای دیدار از آب نما در این محل توریست هایی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و مسافران تور دبی را به خود جذب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان منسابی برای گردشگران تور دبی می باشد.

 

پارک ساحلی جمیرا دبی

 

یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق گدشگری دبی جمیرا بیچ یا همان پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود جاذبه هایی از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های مسافران تور دبی قرار می‍‌گیرد. از آنجایی که این منطقه ساکنینی از اروپا تا مالزی و فیلیپین و ایران را در خود جای داده است، دارای فرهنگی چند ملیتی شده که این خود باعث مضاعف شدن جاذبه های گردشگری دبی این منطقه شده است. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی مجلل می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند.امکانات دیگری نظیر ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و… می باشد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر خود امکان سفر به دیگر مناطق دبی را از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند. هتل لوکس برج‌العرب که در یک جزیره مصنوعی خلیج فارس قرار گرفته واز زمان ساختش تاکنون شاهکاری در صنعت توریسم خاورمیانه محسوب می‌شود.این هتل که شامل اتاق های تک نفره تا سوئیت های رویال و رنج وسیعی از خدمات رفاهی می‌باشد، پذیرای مسافران تور دبی از تمام دنیا به خصوص اروپا می باشد.مسافران تور دبی آماده به جای گذاشتن بهترین خاطرات سفرتان به دبی می‌باشد

تور دبی اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی بهار 95

تور دبی اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

هتل دی میدان دبی

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی بهار 95

تور دبی اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی زمستان 94

 

تور دبی بهمن 94

 

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین این هتل تور دبی تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارکید دبی :

هتل 3 ستاره ارکید دبی در منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الرقه بنا شده است. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 84 اتاق تشکیل شده است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد وتریاهای  مفرح از مزیت خاصی برخوردار می باشد.

Orchid1.jpg

Orchid2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار،  خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،سونا و...

Orchid3.jpg

Orchid4.jpg

Orchid5.jpg

 


هتل ال بوستان روتانا دبی :

هتل ال بوستان روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود.این هتل در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس میهمانان وجود دارد. این هتل چند دقیقه تا باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی فاصله دارد.منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.

AlBustanRotana1.jpg

AlBustanRotana2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل،استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ،  انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

AlBustanRotana3.jpg

AlBustanRotana4.jpg

AlBustanRotana5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران هتل دبی منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز برای مسافران تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

_جا_اوشن_ویو_دبی_1.jpg

هتل جا اوشن ویو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از 342 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای بالکن می باشند و مجهز به تلویزیون و حمام خصوصی هستند. این هتل دبی همچنین دارای یک باشگاه مجهز می باشد تا میهمانان تور دبی بتوانند در آن به تمرینات ورزشی پرداخته و بعد از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت ببرند و یا از خدمات ماساژ بهره ببرند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. فاصله این هتل دبی تا مارینا مال 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه رانندگی می باشد. 

آدرس هتل جا اوشن ویو دبی : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach Residence, Dubai 26500, United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

 رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_جا_اوشن_ویو_دبی_2.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_3.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی آبان 94

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین این هتل دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه برای میهمانان تور دبی )، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

 

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

قیمت تور دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لند مارک گرند دبی,هتل های چهار ستاره دبی,هتل های معروف دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدیا وان دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

در تور دبی 94 هتل 4 ستاره گیت وی در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید قرار دارد. این هتل دارای 188 اتاق است که اتاق ها کاملا لوکس و مدرن هستند. از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی است و از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی است.  در همه قسمت های این هتل وای فای رایگان موجود است. فاصله این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر است.  مسافران تور دبی می توانند در این هتل مجلل و زیبا اقامت خوبی داشته باشند. .

در تور دبی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

 

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

 اتاق هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

رستوران هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

استخر هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

باشگاه هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

اتاق جلسه هتل گیت وی دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گیت وی دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آپارتمان 4 ستاره گلدن سندز در خیابان منخول در بر دبی قرار دارد. این هتل دارای 750 اتاق است که اتاق ها دارای امکاناتی مدرن وو فضایی آرامش بخش هستند . هتل گلدن سندز 15 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد و در کنار ایستگاه متروی الفهیدی قرار دارد و ایستگاه متروی برجمان نیز در نزدیکی هتل است و از اینرو مسافران تور دبی به راحتی می توانند در این شهر زیبا به گشت بپردازند.

در تور دبی تعطیلات شهریور 94 از بودن در این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

آدرس: Al Mankhool Rd | Bur DubaiDubaiUnited Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

استخر رو باز، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، باشگاه، پارکینگ سرپوشیده رایگان، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور،  اتاق جلسه ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه  و ... .

در تور دبی 94 با اقامت در این هتل از امکانات متنوع آن استفاده کنید.

 

 

هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

 هتل آپارتمان گلدن سندز دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان گلدن سندز دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل 4 ستاره جا اوشن ویو در ساحل جمیرا قرار دارد. این هتل دارای 342 اتاق است که همه اتاق ها بالکن و امکانات تلویزیون و حمام خصوصی دارند. مسافران تور دبی می توانند در باشگاه مجهز این هتل به تمرینات ورزشی پرداخته و پس از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت ببرند و یا از خدمات ماساژ استفاده کنند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. این هتل 10 دقیقه رانندگی تا مارینا مال و 40 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. در تور دبی شهریور 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

آدرس : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach ResidenceDubai 26500United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

در تور دبی تابستان 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

اتاق هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

رستوران هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

رستوران هتل جا اوشن ویو دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جا اوشن ویو دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل 4 ستاره لند مارک گرند از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی  است که دارای 174 اتاق می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانات ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام هستند. از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این هتل 92 متر تا ایستگاه مترو یونین فاصله دارد و از نظر دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز می توان انواع غذاهای خاص بین المللی را میل کرد.  مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

در تور دبی تعطیلات تابستان 94 از امکانات متنوع این هتل لذت خواهید برد.

 

آدرس : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

در تور دبی 94 در این هتل زیبا اقامت کنید.

 

 

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

اتاق هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

رستوران هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

تالار جشن هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

استخر هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

اتاق جلسه هتل لند مارک گرند دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لند مارک گرند دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فیر مونت دبی

 

تور دبی هتل فیر مونت

هتل میر فونت دبی در سال 2002 در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز تجارت جهانی ساخته شد اما دو سال بعد مجددا بازسازی شد. این هتل 5 ستاره دارای 394 اتاق تمیز و زیبا است که مسافران تور دبی مرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند در کمال آسایش در اتاق های آن استراحت کنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

تور دبی هتل فیر مونت

این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , آسانسور , کافه , رستوران , بار , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , اینترنت وایرلس , فروشگاه , صرافی و... اشاره کرد. رستوران این هتل بهترین آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته تا غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مهمانان خود سرو کنند. همچنین بنا به درخواست مسافران غذای آنها در اتاقشان نیز سرو می شود. گردشگران عزیز تور دبی مرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

 

 

 

هتل سنت جورج دبی

 

تور دبی هتل سنت جورج

هتل سنت جورج از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی تابستان 94  که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

تور دبی هتل سنت جورج

مهمانان عزیز این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

 

 

 

 

هتل مارکوپولو دبی

 تور دبی هتل مارکوپلو

هتل مارکوپولو از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی مرداد 94 می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

تور دبی هتل مارکوپلو

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی تابستان 94 که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

تور دبی هتل مارکوپلو

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و... می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز تور دبی مرداد 94 که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل سیتی کینگ دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

معبد هندو دبی

در تور دبی 94 از این معبد بازدید کنید.معبد هندو دبی برای جمعیت زیاد هندو که در دبی زندگی میکنند در نظر گرفته شده تا در این معبد به انجام مراسم و عبادات دینی خود بپردازند.این معبد تنها معبد هندو دبی می باشد و شامل دو معبد کرشنا و شیوا است.این معبد زیبا با معماری خاص خود در غرب خور دبی در منطقه بر دبی و بستکیه قرار گرفته است.

در تور دبی تعطیلات خرداد 94 از بازدید این معبد لذت خواهید برد. با وجود این که ثبت ازدواج هندوها در کشور امارات انجام نمی شود ولی در این معبد جشن ازدواج بین هندوها نیز انجام می شود.در گذشته طبقه بالایی معبد شیوا محل زندگی راهنمای دینی هندو بود که اکنون به محل جدیدی در جبل علی انتقال داده شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این معبد زیبا دیدن کنند.

معبد هندو دبی

معبد هندو دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معبد هندو دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

قلعه الفهدی دبی

در تور دبی 94 از این قلعه بازدید کنید.قلعه الفهیدی‌ دبی قدیمی ترین بنای دبی است که در سال 1800 ساخته شده است.در زمان های قدیم از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده میشد.در تور دبی خرداد 94 از بازدید این قلعه لذت خواهید برددیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل درست شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند از آن بازدید کنند. 

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: قلعه الفهدی دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید ابرج دبی

 

در تور دبی تعطیلات خرداد 94 از این مرکز خرید، خرید کنید. مرکز خرید ابرج دبی در سال 2006 در  منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سبخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز، انواع مغازه ها و بوتیک ها  به  فروش جواهرات، لوازم الکتریکی، عطر و وسایل آرایشی، پوشاک و لباس، کیف و کفش و... می پردازند. در تور دبی 94 از این مرکز خرید بازدید کنید. در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی خوشمزه را در آن جا میل کنید. یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و مسافران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز به خرید بپردازند.

مرکز خرید ابرج دبی

مرکز خرید ابرج دبی

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ابرج دبی,بهترین مراکز خرید دبی,بازارهای دبی,پاساژهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی

در تور دبی 94 از این نمایشگاه دیدن کنید. نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی 2 تا 4 ژوئن 2015 در محل نمایشگاه های بین المللی دبی در سالن شیخ رشید برگزار می گردد. ورود کودکان زیر 16 سال به این نمایشگاه ممنوع می باشد. همه شرکت کنندگان در این نمایشگاه این فرصت را پیدا می کنند تا سطح  کیفی و بازده محصولات سخت افزاری خود را بالا ببرند. در این نمایشگاه نشست ها، سمینارها، کنفرانس های مختلفی برگزار می شود در آخرین محصولات ابزاری و سخت افزاری به نمایش در خواهد آمد. علاقه مندان می توانند با رزرو توردبی از این نمایشگاه پر بازده دیدن کنند.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی,نمایشگاه های دبی,بهترین نمایشگاه های دبی,نمایشگاه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این باغ وحش یکی از جاذبه های گردشگری دبی می باشد که همه ساله عده زیادی از گردشگران توردبی را به سمت خود می کشاند . این باغ وحش همچنین یکی از قدیمی ترین باغ وحش های مناطق عرب می باشد . باغ وحش دبی در سال 1967 و در منطقه جمیرا ساخته شد . 

باغ وحش دبی

باغ وحش دبی

در این باغ وحش بسیاری از گونه های نادر و مختلف جانوری را می توان یافت از جمله : 200 گونه از پستانداران ، پرندگان ، خزندگان و گونه های عربی مانند ، غزال ، بز کوهی ، سیاه گوش ، روباه ، گرگ ، کفتار و بسیاری از گونه های دیگر . از پرندگان این مجموعه می توان به فلامینگو ، قره قاول ، حواصیل ، مرغ نوروزی و ... اشاره کرد .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این معبد تنها معبد هندو دبی می باشد که شامل دو معبد شیوا و کریشنا است . این معبد در غرب دبی نهر در منطقه فرز دبی قرار گرفته است . در این معبد ازدواج هندوها نیز صورت می گیرد طبقه فوقانی معبد شیوا در حال حاضر به محل جدیدی در نزدیکی جبل علی منتقل شده است .

معبد هندو دبی

 

در این معبد شیر ، نارگیل ، میوه ، انواع گل و شیرینی به خدایان این معبد ارائه می شود همچنین نقاشی هایی از : گانش ، الهه دورگا ، الهه لاکشمی و سای بابا نیز در این مکان وجود دارد . این معبد علاوه بر این که هندوها را به سمت خود جذب می کند بسیاری از گردشگران توردبی را نیز به سمت خود کشانده است .

 معبد هندو دبی

 

مطالب مرتبط ک

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معبد هندو دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد